Prima pagină > Uncategorized > Am revenit!

Am revenit!


Dupa un titlu atat de vesel, as fi continuat cu un SPER, care sa mai imi taie elanul dar sa pastram optimismul de dupa sarbatori. Am revenit dupa o lunga absenta si o operatie de hernie de disc, pe care nu am putut sa o evit cu nici un chip si care doresc sa nu se repete.
Poate as mai fi amanat revenirea pe blog daca aseara nu ar fi fost o emisiune la B1Tv, in care Ion Cristoiu si altii, nu ar fi criticat blogurile unora. In opinia lor, blogurile, sunt niste jurnale, carti de memorii eventual, pe care numai daca ai talent jurnalistic sau sinceritate totala, merita sa le scrii. Si din spirit de contradictie, pentru ca oricum nu detin nici una din calitatile cerute, voi reincepe sa scriu.

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

