Prima pagină > Uncategorized > ASTA-I PAGINA MEA ADI. LA MULTI ANI ADRIANA!

ASTA-I PAGINA MEA ADI. LA MULTI ANI ADRIANA!


LA MULTI ANI, DRAGA MEA!

GS 🙂

Categorii:Uncategorized
  1. George Serban
    Decembrie 16, 2010 la 02:00

    Si, inca o data, aici, La multi ani, draga mea!

  2. oaltadana
    Decembrie 16, 2010 la 06:02

    La multi ani, la 1000 de ani !

  3. Adriana Niculescu
    Decembrie 16, 2010 la 10:05

    Asta da surpriza! Imi place desi sunt un pic confuza. Asta inseamna ca este o surpriza reusita 100%. Multumesc!!!! In 1000 de ani am cunoscut multe Daniele cine sa fie „o alta Dana”?

    • Adriana Niculescu
      Decembrie 16, 2010 la 10:07

      Am descoperit cine este o alta Dana :), este aceiasi dintotdeauna si o iubesc. Multumesc, draga mea de departe si imi pare rau ca nu dormi.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

