Prima pagină > Muzica > Latin Grammy Awards

Latin Grammy Awards


Aseara am prins la TVR1 sfarsitul spectacolului de la Latin Grammy Awards si imi pare rau ca nu am vazut tot spectacolul. Mi s-a parut extraordinar! Am ascultat recitalul lui Juan Gabriel si m-a incantat pur si simplu. Am vazut cum un om de 60 de ani danseaza si canta plin de energie si cum o sala imensa a ascultat in picioare recitalul lui, dansand, aplaudand si cantand alaturi de el. Asta m-a impresionat cel mai mult, intreaga sala de la Latin Grammy bucurandu-se de un moment atat de frumos, apreciind valoarea unui mare artist si aratandu-i asta cu cea mai mare placere. Am inceput sa ma gandesc, vazand entuziasmul lor cat de tristi si sceptici am devenit noi, romanii. As dori sa vad si eu toatele vedetele muzicii romanesti bucurandu-se sincer de succesul uneia singure :)! Juan Gabriel – MUZICA

Categorii:Muzica Etichete:, ,
  1. Iulie 1, 2010 la 11:25

    Adriana, imi pare rau ca trebuie sa te aduc cu picioarele pe pamant…
    La fraza ta – As dori sa vad si eu toatele vedetele muzicii romanesti bucurandu-se sincer de succesul uneia singure! – am un singur raspuns, dezamagitor: N-ai sa vezi! Si nu pentru ca sunt trista sau sceptica (sceptica sunt, din pacate!) iti dau raspunsul asta, ci pentru ca asta este realitatea Romaniei actuale: aproape nimeni nu se mai bucura sincer pentru altcineva. Da, in mod ipocrit, pot mima, dar nu se mai bucura sincer decat putini oameni. „Jegul” domneste si pana nu-l vom „spala” nu se va intampla nimic. Traversam o perioada care este extrem neplacuta pentru noi, cei care nu suntem din categoria ipocritilor care se cred „vedete”.

  2. George Serban
    Iulie 5, 2010 la 22:31

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

