Prima pagină > Jurnal de calatorie, Vacanta in Bucuresti > Vacanta in Bucuresti (1) – Strandul Moghioros

Vacanta in Bucuresti (1) – Strandul Moghioros


Este inceput de vacanta, desi eu de mult nu mai am vacanta ci concediu🙂. Este foarte cald si criza mi-a adus la orizont lipsa oricarei perspective de vacanta asa ca voi petrece intreaga vara in Bucuresti. Intotdeauna am iubit Bucurestiul, centrul lui vechi, soseaua Kiseleff, cartierul Cotroceni asa ca poate fi o vara interesanta.
Neavand timp si energie sa ma plimb prin oras am mers la strand. Era si mai indicat avand in vedere caldura din weekend. Am fost la strandul Moghioros, pentru ca era aproape de mine si pentru ca eram curioasa sa vad cum a fost renovat. Pot spune ca a fost o surpriza placuta.
Taxa de intrare consta in 20 Roni de luni pana vineri si 30 Roni sambata si duminica. Este foarte curat, fara mai multa galagie decat este de asteptat intr-un strand si bazinele sunt impartite atat de bine incat nu simti inghesuiala si nici plictiseala. Nu mai mi-a fost teama ca imi va sari cineva in cap desi copiii erau lasati sa sara in apa, lucru cu care nu sunt de acord, dar aveam destul spatiu ca sa stau departe de pericol. Cand m-am plictisit m-am putut plimba prin apa in bazinul copiilor unde fel de fel de jucarii, dusuri si tasnitori te racoreau. Mai existau cateva tobogane pentru cei mari si un alt bazin pentru acestia dar acolo nu am fost tentata sa inot. Mi-e teama de toboganele cu apa! Un lucru demn de remarcat si apreciat este ca apa din bazine nu mai este rece ca gheata ca in trecut si ca acum este tocmai buna sa inoti si sa te racoresti.
Un neajuns il reprezinta faptul ca sezlongurile de plaja sunt puse lipite unul de altul, dar banuiesc ca intervine aici dorinta de a castiga cat mai mult a patronilor dar si numarul mare de clienti. Sambata la ora 13 era atat de plin strandul incat nu mai gaseai un sezlong liber si lumea tot dorea sa intre, chiar daca se asezau la umbra sub copaci.
Avand in vedere cat de putine bazine in aer liber sau stranduri sunt in Bucuresti, ma bucur ca inca exista strandul Moghioros si ca in sfarsit a fost renovat

  1. Iunie 14, 2010 la 21:08

    Deh, eu am stat 7 ani langa strandul asta, careia i se zice in cartier „La trei ligheane”. Mi se pare mult costul biletului, dar merita numai daca nu e plin de manelisti si de persoane de culoare dubioasa (a caracterului, nu a pielii!)si de muzica proasta! Si, merita, daca nu e apa plina de clor sau de mizerie, ori de ambele! Ma bucur ca-ti plac retetele mele, asa ca te invit mai des, ca sa te mai inspiri din cand in cand. O saptamana frumoasa si distractie multa!

    • Adriana Niculescu
      Iunie 15, 2010 la 08:20

      Si mie mi s-a parut un pic cam mult pretul unui bilet, dar ma gandesc ca in felul asta sunt triati oamenii care intra in strand.

  2. Aprilie 25, 2011 la 15:11

    Interesant postul tau. Zilele urmatoare o sa parcurg mai multe posturi.

  3. Ioana
    Mai 15, 2011 la 23:11

    Am si eu o intrebare. Aveti cumva idee cand se deschide anul acesta strandul?

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

