Prima pagină > ORACLE > ORACLE to XLS

ORACLE to XLS


Toata dimineata m-am intrebat de ce un export banal dintr-un grid PHP dadea erori. Dupa ce am citit cateva sute de linii de cod, am descoperit ca nu acolo era eroarea. Atunci cand primiti warningul „Undefined offset” nu va ganditi numai ca nu ati definit bine un array. Ganditi-va ca unul din campurile exportate nu are pur si simplu valoare!!! Dupa ce am descoperit asta mi-am adus aminte si de atentionarea de la cursul ORACLE, dar deh, a trecut un an de atunci. In paralel cu asta am descoperit ca un camp de tip datetime nu se exporta bine in xls. Varianta aleasa de mine este sa il transform: TO_CHAR(camp,’DD.MM.YYYY’).

Categorii:ORACLE
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

