Prima pagină > Articole SEO > Perseverenta in SEO

Perseverenta in SEO


Nu am mai studiat de ceva vreme reguli de SEO. Nu am mai aflat noutati. Doar am perseverat in a-mi optimiza siteul cu care mi-am inceput drumul in SEO: RifeWave.com. Sunt multumita! Siteul a inceput sa fie vizibil. Este loc si de mai bine dar deja pentru cuvintele cheie alese site-ul se gaseste in primele 50 de pozitii si am avut si clienti🙂. Pentru mine este un succes!
Ce vreau sa spun cu articolul asta? Vreau sa spun ca inainte de toate in SEO trebuie sa lucrezi cu rabdare si sa astepti. Rezultatul nu se vede imediat ci in timp si sunt modificari de la o zi la alta. Am invatat ca siteul trebuie sa fie mereu actualizat, mereu promovat. Trebuie sa perseverezi si sa insisti. Nu e nimic nou dar este util!

Categorii:Articole SEO Etichete:, ,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

