Prima pagină > Uncategorized > Traditia babelor si prognoza meteo

Traditia babelor si prognoza meteo


Din joaca, dintr-un strop de misticism sau din nerabdarea de a afla viitorul a aparut traditia babelor. Nu tineam mult la ea si nu luam de bune prezicerile ei, dar exista acolo intr-un coltisor al mintii mele. Baba mea era mereu pe 6 martie. Era pentru ca de anul asta am decis sa renunt la traditii. Cum sa mai astept cu nerabdare baba mea cand meteorologii au anuntat peste tot ca pe 6 martie va fi cod galben, portocaliu sau alta nuanta de galben turbat? Baba mea urma sa fie cea mai urata zi din prima decada a lui martie. M-am gandit sa citesc prognoza pe 10 zile si sa imi decid viitorul ca orice om modern si educat tinand cont de toate datele existente, dar farmecul deja disparuse. De ce sa mai intrebi cand stii deja raspunsul?

Categorii:Uncategorized Etichete:, , ,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

