Prima pagină > Uncategorized > Horoscop 2010

Horoscop 2010


Simteam nevoia sa intrezaresc viitorul, sa aflu ca astrele imi zambesc, asa ca mi-am cautat si citit horoscopul pentru 2010. Ce am aflat? Am aflat ca daca vreau sa am noroc trebuie sa port diamante, rubine si smaralde. Cred ca macar din punct de vedere al horoscopului financiar daca aveam asa ceva, nu mai ma interesa atat de mult viitorul. Si am mai aflat (doar atat am avut rabdare sa citesc) ca pentru mine una dintre zonele norocoase de pe mapamond in anul 2010 va fi Chile!!!! Le-o fi spus cineva ca nu mi-e teama de cutremure? Sau mi-au pus astrele gand rau? Era un banc in care un om citind horoscopul zilnic afla ca astrele ii zambesc, apoi ii surad si in final se tavalesc de ras uitandu-se la el. Ma simt omul din bancul asta!

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

