Prima pagină > Articole SEO > SEO: keywords

SEO: keywords


Google si meta tagul Keywords

Pozitia pe care google intoarce ca rezultat al unei cautari, un link (o pagina a unui site), este data de cat de des si dens apare termenul cautat in pagina de site intoarsa. Desi regulile de optimizare indica utilitatea folosirii meta tagului keywords, google nu pune accent pe acest meta tag ci mai degraba pe bogatia in continut a paginii. Este indicat sa fie pastrat si meta tagul keywords, pentru ca unele motoare de cautare tin cont de el. In unele situatii si google poate tine cont de el. Se recomanda folosirea meta tagului keywords si pentru ca nu se stie cand se poate schimba algoritmul de cautare si ne asiguram astfel un fel de forward compatibility.

Reguli de optimizare

Pentru o pozitie cat mai buna in lista de rezultate a google este bine sa stabilim cativa termeni elocventi pentru tematica siteului si sa incercam sa imbogatim continutul siteului, intr-un mod clar si logic, cu acesti termeni. Mai exact acesti termeni trebuie sa apara cat mai des in pagina siteului. ATENTIE! Vechea strategie de a scrie sub o forma ascunsa, de multe ori, acesti termeni este considerata incorecta si ilegala si poate duce la suspendarea siteului la afisarea lui in motoarele de cautare.
Se considera ca pagina este optimizata pentru un keyword considerat de noi important cand am obtinut pentru acesta o pondere a aparitiilor de 3-7% . Pentru un keyword considerat de noi minor se considera ca am reusit optimizarea cand se obtine o pondere a aparitiilor de 1-2%.
Ponderea aparitiilor se poate verifica cu instrumentele de tip density checker, existente pe internet. Aceste instrumente stabiliesc frecventa de aparitie a unui cuvant in pagina fara a tine cont daca termenul mai apare in atributele unor taguri sau in linkuri desi si acest lucru este important pentru relevanta keywordului la cautare. De fiecare data cand este posibil este bine ca termenul sa apara ca valoare a atributelor title si alt si ca parte a unui URL. Relevanta la cautare a unui keyword este data si de modul in care este scris termenul in interiorul continutului, daca este scris bold sau strong.

Categorii:Articole SEO Etichete:, ,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: