Prima pagină > Uncategorized > Let’s dance!

Let’s dance!


Mi-am neglijat blogul o vreme. Am muncit, am invatat, am fost ocupata pana peste cap si nu am mai gasit resurse pentru nimic. Dar azi am primit prin email un filmulet care mi-a inseninat ziua, mi-a adus aminte ca vin sarbatorile, ca putem dansa si zambi desi suntem inca ocupati. Poate asupra altora nu va avea impactul asta dar mie mi-a placut.
„Este vorba despre o inregistrare a unui canal TV din Belgia,in sala mare a Garii din Anvers .
Mai mult de 200 de dansatoare si dansatori s-au amestecat cu calatorii si au dansat pe un cantec cunoscut in lumea intreaga.
Calatorii nu au stiut nimic despre aceasta filmare,care a fost facuta cu camere ascunse.”
Click aici!

Categorii:Uncategorized Etichete:, ,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

