Prima pagină > Jurnal de calatorie > Vatra Ardealului – ghici despre ce e vorba!

Vatra Ardealului – ghici despre ce e vorba!


Era o zi plictisitoare si cam mohorata. Stateam la birou fara chef de munca, un pic cam trista si plina de pesimism. Nimic nu se intampla, imi zic si tocmai atunci, ca in filme suna telefonul … Trebuia sa decid repede daca a doua zi dis de dimineata vreau sa plec la munte Bucuresti-Bran-Brasov cu un ocol la Rasnov. Cum sa refuzi o astfel de invitatie, mai ales ca mi-era dor de Brasov. Am descoperit, aici, cu cativa ani in urma, o cofetarie micuta, nu foarte luxoasa dar care mi-a ramas draga si pe care nu o uit de cate ori trec prin oras: cofetaria La Vatra Ardealului (n-ai zice ca e nume de cofetarie, nu?). Cofetaria se afla langa Biserica Neagra, in partea stanga a acesteia, peste drum de liceul Honterus. Au cele mai gustoase prajituri si cea mai aromata cafea. Cred ca este singurul loc unde am mancat in ultimii ani frisca naturala.
Ma laudam ca ii stiu de peste 8 ani, cand o doamna in varsta mi-a povestit ca de peste 45 de ani vine aici pentru celebrele bezele cu nuca. E ceva sa iti pastrezi renumele si clientii timp de jumatate de secol!
vatraardealului

  1. Aprilie 27, 2011 la 03:06

    Interesant postul tau. Zilele urmatoare o sa parcurg mai multe posturi.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

