Prima pagină > Carti > 10 Carti care merita citite

10 Carti care merita citite


Ideea nu-mi apartine, am preluato de la Izzy pe blog. Mi-a placut foarte mult desi am avut o teama ca nu voi putea recomanda din tot sufletul 10 carti care merita citite. Prea se pierd toate undeva in memorie si ne amintim de ele numai cand si cand. Topul preferintelor mele:
1. Incognito -Eugen Barbu. Ma pasioneaza perioada dinaintea si din timpul celui de-al doilea razboi mondial. Interesant pentru cei care au citito in perioada dinainte de revolutie este sa o reia. Modul nostru de a gandi s-a schimbat si pare o alta carte acum.
2. Bietul Ioanide– George Calinescu. Nu pot spune ca recitesc cu aceasi placere Scrinul Negru , care ar fi continuarea, dar merita sa ai o imagine completa.
3. Patul lui Procust – Camil Petrescu. Cred ca inca ma identific cu doamna T. si o admir pentru distinctia ei.
4.Mandrie si prejudecata– Jane Austen.
5.Gran Canaria – A. J. Cronin. Cred in dragoste ce sa-i faci🙂 !
6. Sub Stele -A.J. Cronin. Cred si in puterea de a reusi🙂.
7.Pe aripile vantului -Margaret Mitchell
8. orice carte a Rodicai Ojog Brasoveanu. Fiecare carte e altfel, chiar daca exista legatura intre personaje. Are umor, inteligenta, farmec.
9.Shogun– James Clavell. Un pic de istorie, un pic de dragoste, un personaj de exceptie. Un om destept, ajuns intr-o situatie limita care reuseste sa invete si sa adapteze unei noi culturi.
10.Codul lui da Vinci -Dan Brown. A fost prima lui carte publicata. A meritat sa o citesc. N-as spune ca celelalte mi-au mai placut la fel de mult, dar cartea asta am citito dintr-o rasuflare. Trebuie sa ii urmaresti rationamentele care conduc cititorul catre concluziile extraordinare care au indignat biserica, papalitatea. Sa descoperi ce e fals pe acolo!

P.S. Multumesc Izzy din nou pentru pontul cu Scribd, am de citit pentru cativa ani!

Categorii:Carti Etichete:, , ,
  1. Septembrie 24, 2009 la 14:54

    Cu plăere, şi mă bucur că ai preluat leapşa. Se pare că am găsit un nou fan Margaret Mitchell şi… Rodica Ojog Braşoveanu. :X
    În ceea ce-l priveşte pe Kazuo Ishiguro, deşi de origine japoneză, el a publicat în limba engleză. De altfel şi stilul său e foarte… european

  2. Septembrie 24, 2009 la 14:55

    erată: plăcere

  3. adrianan
    Septembrie 24, 2009 la 15:18

    Da! Am ajuns pe blogul tau cautand ceva despre Rodica Ojog Brasoveanu. Imi place atat de mult cum scrie incat imi schimba imediat dispozitia. Dintre cartile din topul tau jumatate imi plac peste medie.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

