Prima pagină > Uncategorized > De ce blog?

De ce blog?


Articolul asta trebuia sa fie primul pe blogul meu, dar nu imi puneam intrebari filozofice atunci. Eram mai impulsiva poate🙂. De ce mi-am facut blog ma intreb azi cand simt ca mi-e greu sa scriu un nou articol, de ce mi-am facut blog ma intreb in zilele in care mintea mea e goala de orice idee noua si in zilele in care mi-e greu sa comunic. Initial mi-am facut blog din curiozitate si ca o provocare gen „si eu pot asta”, apoi am descoperit ca exista lucruri, fapte, idei despre care simt nevoia sa imi exprim parerea, chiar ca ea ramane citita de mine si inca vreo 2 oameni. Acum consider blogul o fereastra deschisa, spre lume si spre mine. O tin deschisa, in continuare chiar daca nu am mereu timp sau chef sa privesc in afara ei.

Categorii:Uncategorized Etichete:, , ,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

