Prima pagină > Uncategorized > Concediu ratat

Concediu ratat


Dupa jumatate de concediu petrecut in van, am ajuns la concluzia ca anul asta am un concediu ratat. Dupa toate cautarile „unde as pleca daca as avea concediu”, s-au scurs 10 zile stand in casa, zugravind si meditand. In afara faptului ca nu am plecat nicaieri nici telefonul nu a prea sunat, desi cand eram ocupata cu munca, suna mai des. Lumea s-a gandit sa ma lase sa ma odihnesc?! Si uite asa am avut timp sa ma gandesc. Am avut timp sa-mi dau seama ca mereu ma grabesc, chiar si cand gandesc, ca eu mereu pot renunta la ceea ce doresc, ca dorintele mele nu sunt importante nici macar pentru mine. Cam aiurea. E momentul unor schimbari. Viata e impartita in etape, fiecare cu rostul ei, la mine tot ceea ce s-a intamplat a avut rostul sa imi aduca aminte de mine. Ma uitasem si ma ignorasem!

Me olvide de vivir (doar titlul se potriveste)

Categorii:Uncategorized
  1. Aprilie 25, 2011 la 02:56

    Interesant postul tau. Zilele urmatoare o sa parcurg mai multe posturi.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

