Prima pagină > Uncategorized > Impozit pentru nimic!

Impozit pentru nimic!


M-a bucurat faptul ca avem cam 100 de taxe mai putin de platit (cu aproximatie), desi nu am gasit undeva enumerate toate aceste taxe si cat impact a avut anularea lor in buzunarul omului obisnuit. Am gasit, in schimb, ca in cazul unui schimb imobiliar trebuie ca fiecare participant la tranzactie sa plateasca un impozit corespunzator valorii casei primite. Daca eu dau o casa de 10 lei (evaluata asa conform expertizelor notariale) si primesc o casa de 10 lei inseamna ca trebuie sa platesc impozit pe cei 10 lei primiti, chiar daca eu nu am nici un fel de castig. Daca eu am o casa, pe care am cumparato cu 6 lei si o vand acum cu 5 lei trebuie sa platesc impozit pentru cei 5 lei primiti, nefiind important cat m-a costat pe mine casa, chiar daca eu sunt in pierdere. Ai 6 lei in mana si statul isi vrea partea lui. De ce nu putem plati impozit pe diferenta de valoare tranzactionata, impozit pentru acei bani care chiar iti raman in buzunar? De ce platim impozit pe nimic sau chiar si pe pierdere?

Categorii:Uncategorized Etichete:
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

