Prima pagină > Uncategorized > Conversatie in tramvai.

Conversatie in tramvai.


As fi ignorat ca si-n alte zile conversatiile din tramvai, daca cerand la macelarie sa mi se taie carnea, astfel incat sa am un numar par de antricoate nu as fi numarat acasa, 9 bucati. M-am distrat vazand ca habar n-aveau ce inseamna si am uitat.
In dimineata asta, din tramvai, mama si fiica ei cam de 30 de ani, admirau Lacul Morii:
-Frumos dig! zice fiica
-Nu e dig, ii raspunde mama, este un lac.
-Dar ce este dig?
-Dig este o apa mai mica!!!!! Un canal!
-Inteleg! i se raspunde.
Pe asta m-am decis sa nu o mai uit! Era ca in reclama despre ‘blustut’ a lui Buzdugan, dar incepe sa nu mai ma amuze.

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

