Acasă > Shopping > Orsay -magazin online
  1. BB
    septembrie 7, 2010 la 08:37

  2. Daniela Prodan
    octombrie 26, 2011 la 10:15

    da… imi plac magazinele Orsay…vino in Polus Cluj sa vezi aici magazin Orsay!
    Inghesuite,sute de umerase cu haine atarnand,cu nasturi incheiati gresit,cu urme de ruj sau deodorant pe ele ,unele chiar descusute…coada la cabine,amabilitatea vanzatoarelor pe principiul “descurca-te singura”.Langa casa ,troneaza sefa de magazin Irina Campean (sper ca am retinut bine pentru ca ma incearca nelinistea la ideea de a verifica) cu o privire vigilenta si acra, isi drege vocea si incepe sa strige la subalterna ei ,o firava cu un brat de umerase ,alergand de la un stand la altul ,de la cabina la vitrina, la cliente ,la casa,,,E cert ca e bine sa fi sef ,chiar daca atitudinea ta aduce cu cea a unui arendas .Cea mica alearga,cu lacrimi in ochi,trece peste tot pe unde e “manata”de biciul din vocea sefei ,se intinde sa stearga praful de pe rafturile de sus (abia ajunge) chiar daca o clienta cu un usor handicap motor (eu!!!) asteapta ajutorul ei in cabina de proba dar sefa ii spune sa-si vada de umerase ca o sa vina SEFA (probabil cea si mai mare),ca e prea proasta sa poata consilia clientii, ca nu e in stare sa faca nimic ca lumea…Si striga asa ,minute intregi ,eu astept in cabina o camasa cu un numar mai mare, si am sufletul indoit de nesiguranta …credeam ca trebuie sa ai stil si rafinament pentru a profesa intr-ul loc ca acesta,ca trebuie sa reusesti sa faci orice clienta sa sa simta multumita ca e femeie ,sau e doar un sloga? .Nu cred ca am fost mai umilita vreodata,nici macar intr-un chiosc din piata,cu o vanzatoare ascultand manele …umilita si pentru mine ca si clienta si pentru umila sclava pe plantatia DOAMNEI IRINA CAMPEAN.

  3. Adriana Niculescu
    octombrie 26, 2011 la 10:21

    Din nefericire asta este atitudinea vanzatoarelor in multe magazine. Magazine cu pretentii si preturi mari. Eu mai sper sa se produca o schimbare in bine. Pana atunci incerc sa evit acele magazine in care nu m-am simtit bine. Din pacate dau altii buluc fara sa conteze cum sunt tratati.

  4. S
    noiembrie 27, 2011 la 16:53

    Lovely.
    Vi-am descoperit conversatia la primul google dat sa gasesc directorul de HR din Cluj. Am avut o experienta absolut stupida in care nu mi s-a dat voie sa duc accesoriile in fata unei oglinde in care sa ma vad cu ele (atentie, nu sa le probez, ci doar sa le asez in fata mea) astfel incat sa imi dau seama de proportiile lor comparativ cu silueta mea).
    Dra si-a atintit ochii in directia mea, care le purtam la 30 de cm distanta de corp in mana ca asupra unei hoate enuntant pe un ton tipat ordinul ”nu duceti accesoriile la cabina!”
    I-am indicat o oglinda laterala, in directa ei raza vizuala, care nu era o cabina de proba, asa ca stambandu-se mi-a spus ”aveti oglinda la stand”.
    Desigur! Caci in oglinda rotunda de 10 cm diametru poti vedea proportiile unui colier!
    I le-am inmanat frumos si am iesit, cumparand in final de la Meli Melo.
    Abia cand m-am privit in oglinda la Meli Melo si am vazut blugii negri peste care aveam un tricou negru cu pictura unicat a unui artist spaniol realizata la comanda, am realizat si eu ”problema” politetii domnisoarei, care probabil uitandu-se in directia mea a vazut ”o rockerita drogata care fura” in loc de o avocata, desi ambele, in cele din urma, sunt cliente (indiferent cum sunt ele imbracate cand ies la cumparaturi)
    Cu tot regretul faptului ca imi las urma ”nervilor” aici, voi continua sa caut acel director de HR in Romania. Pentru ca cineva trebuie sa le reclame pe aceste ”domnisoare”!

    (Ah. si un PS. Intamplarea mea s-a petrecut in Iulius Mall in Cluj)

  5. Adriana Niculescu
    noiembrie 28, 2011 la 09:32

    Si eu ma supar din cauza vanzatoarelor care nu au flexibilitate si amabilitate, dar la Orsay, in Bucuresti (la Auchan Militar, mergem des) fetele sunt chiar dragute. Sper sa ajunga sa citeasca cineva din echipa lor comentariile astea si sa indrepte situatia de la Cluj.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

